Title Details: | |
Το εν-τω-κόσμω-Είναι ως συν-Είναι και εαυτότητα. Ο “Κανείς” |
|
Authors: |
Theodorou, Panagiotis |
Reviewer: |
Xiropaidis, Georgios |
Subject: | HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL TRADITIONS > CONTINENTAL PHILOSOPHY > PHENOMENOLOGY HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > APPROACHES AND SCHOOLS IN PHILOSOPHY > EXISTENTIALISM HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHY, MISCELLANEOUS HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > HISTORY OF WESTERN PHILOSOPHY > 19TH CENTURY PHILOSOPHY HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL DISCIPLINES (EXCEPT ETHICS) > PHILOSOPHY OF MIND HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > APPROACHES AND SCHOOLS IN PHILOSOPHY HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > APPROACHES AND SCHOOLS IN PHILOSOPHY HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL DISCIPLINES (EXCEPT ETHICS) > METAPHYSICS HUMANITIES AND ARTS > PHILOSOPHY > PHILOSOPHICAL DISCIPLINES (EXCEPT ETHICS) > METAPHYSICS > ONTOLOGY |
Keywords: |
Phenomenology
M. Heidegger Ontology Metaphysics Being Zuhandenheit Vorhandenheit Language Existence World Existential Analytic Meaningfulness Care Being-in-the-world Truth Sense Fall Descartes Heremeutics Befindlichkeit Understanding E. Husserl Ontology Of Tools |
Description: | |
Abstract: |
Στην παράδοση, το ον που απαντά στο «ποιος;» είναι το υποστασιακό-παρευρετικό subjectum ως εαυτός. Η Υπαρκτική Αναλυτική θα δείξει πως το «ποιος;» μπορεί να είναι ένα εγώ που δεν είναι και «εγώ ο ίδιος». Το εδωνά-Είναι ως εαυτός συν-Είναι συνανθρωπικά με τους άλλους στον σύγκοσμο. Το εδωνά-Είναι είναι ουσιωδώς συν-εδωνά-Είναι ακόμα και όταν είναι μόνο του. Το μόνος-Είναι δεν σημαίνει την παρεύρεση του εδωνά-Είναι και δεν αίρεται με τη γειτνίαση σε άλλα εδωνά-Είναι. Δεν συν-Είμαστε με “ξένους ψυχικούς βίους” αλλά με άλλα γεγονικά εδωνά-Είναι που τα αναγνωρίζουμε ως εαυτούς. Στο επιμεριμνούν υπερμεριμνώδες αλληλο-συν-Είναι μας ανησυχούμε για την απόσταση. Στο αποστατικό συν-Είναι το αλληλο-συν-Είναι τρέπεται σε «μέσο όρο». Η αποστατικότητα, ο μέσος όρος, και η ισοπέδωση είναι οι τρόποι του Είναι του “κανείς”. Ο “κανείς” της δημόσιας σφαίρας ελαφραίνει το εδωνά-Είναι, το βολεύει (και, έτσι, κυριαρχεί πάνω του κάνοντάς τον «κανένα» και «ουδένα»).
|
Linguistic Editors: |
Violitzi, Georgia |
Technical Editors: |
Bozionelos, Gavriil |
Graphic Editors: |
Bozionelos, Gavriil |
Type: |
Chapter |
Creation Date: | 2015 |
Item Details: | |
License: |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr |
Handle | http://hdl.handle.net/11419/4270 |
Bibliographic Reference: | Theodorou, P. (2015). Το εν-τω-κόσμω-Είναι ως συν-Είναι και εαυτότητα. Ο “Κανείς” [Chapter]. In Theodorou, P. 2015. Introduction to Martin Heidegger's "Being and Time" [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/4270 |
Language: |
Greek |
Is Part of: |
Introduction to Martin Heidegger's "Being and Time" |
Publication Origin: |
Kallipos, Open Academic Editions |