Adobe PDF (45.55 MB)
Title Details:
Για τη διαδραστικότητα
Authors: Kyriakoulakos, Panagiotis
Reviewer: Bourdakis, Vasileios
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > GRAPHICS AND VISUALIZATION
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > INFORMATION MANAGEMENT > MULTIMEDIA SYSTEMS
Keywords:
Computer Animation
Description:
Abstract:
Η ταινία συνθετικών εικόνων, την οποία μέχρι τώρα θεωρήσαμε ως τελικό προϊόν, ως γραμμική κατασκευή διαφορετικών οπτικών γωνιών, μπορεί, επίσης, να θεωρηθεί ως «ημιτελές προϊόν που αποτελεί σημείο αφετηρίας για τη συμμετοχή του θεατή, δηλαδή ως [μια] συμμετοχική διαδικασία » . Ο θεατής δεν καλείται πλέον να συμμετάσχει στην ταινία με την όραση και την ακοή, αλλά είναι υποχρεωμένος να συμμετάσχει και σωματικά με τη χειρονομία, δηλαδή με την κίνηση. Οι κατηγορίες της σωματικής συμμετοχής διαφέρουν, ανάλογα με τις εφαρμογές της διαδραστικής πληροφορικής κινηματογραφίας. Η διαδραστικότητα μεταξύ θεατή και ταινίας, που έχει καταστεί δυνατή χάρη στις πληροφορικές τεχνικές που αναφέρθηκαν παραπάνω, ανανεώνει το ενδιαφέρον γύρω από το ζήτημα συμμετοχής του θεατή. Οποιος κι αν είναι ο ρόλος ή το στάτους του θεατή, κάθε διαδραστική ταινία, για να υπάρξει, έχει ανάγκη τη συμμετοχή του.
Linguistic Editors: Kasdagli, Stella Georgia
Technical Editors: Floros, Angelos
Graphic Editors: Velli, Eleni
Type: Chapter
Creation Date: 06-06-2016
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/6374
Bibliographic Reference: Kyriakoulakos, P. (2016). Για τη διαδραστικότητα [Chapter]. In Kyriakoulakos, P. 2016. Πληροφορική Κινηματογραφία [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/6374
Language: Greek
Is Part of: Πληροφορική Κινηματογραφία