κεφάλαιο 3Adobe PDF (13.23 MB)
Title Details:
Για την πρακτική της πληροφορικής κινηματογραφίας
Authors: Kyriakoulakos, Panagiotis
Reviewer: Bourdakis, Vasileios
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > GRAPHICS AND VISUALIZATION
MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > INFORMATION MANAGEMENT > MULTIMEDIA SYSTEMS
Keywords:
Computer Animation
Description:
Abstract:
Στην πρακτική του, ο πληροφορικός κινηματογραφιστής έρχεται αντιμέτωπος με το χρόνο, τον οποίο μπορεί να θεωρήσει με διάφορους τρόπους. Οταν, για παράδειγμα, η σκηνοθεσία του πληροφορικού κινηματογραφιστή πλησιάζει το παραδοσιακό κινούμενο σχέδιο, ο χρόνος συνδέεται με το σκηνικό χώρο: στη διάρκεια της δημιουργίας της ταινίας, ο χώρος και ο χρόνος αλληλοκαλύπτονται/μπερδεύονται. Γενικότερα, ο πληροφορικός κινηματογραφιστής διακρίνει, ορισμένες φορές ασυνείδητα, ένα συνεχόμενο χρόνο από ένα χρόνο ασυνεχή ή διακριτό. Τέλος, η μνήμη του υπολογιστή περιέχει άπειρους «ενδεχόμενους» χρόνους. Γίνεται, επομένως, το στήριγμα ενός σχετικού και δυνάμενου να αναπαραχθεί χρόνου -ενός «μπορεί να είναι έτσι», σύμφωνα με τη διατύπωση του Εντμόν Κουσό- που δεν μπορεί να υπάρξει με μονοσήμαντο τρόπο παρά μέσω της οπτικοποίησης στην οθόνη του υπολογιστή.
Linguistic Editors: Kasdagli, Stella Georgia
Technical Editors: Floros, Angelos
Graphic Editors: Velli, Eleni
Type: Chapter
Creation Date: 06-06-2016
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/6373
Bibliographic Reference: Kyriakoulakos, P. (2016). Για την πρακτική της πληροφορικής κινηματογραφίας [Chapter]. In Kyriakoulakos, P. 2016. Πληροφορική Κινηματογραφία [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/6373
Language: Greek
Is Part of: Πληροφορική Κινηματογραφία