Adobe PDF (172.45 kB)
Title Details:
Φτιάχνοντας παιχνίδια
Authors: Manis, Georgios
Reviewer: Blekas, Konstantinos
Subject: MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE > COMPUTER SCIENCE > PROGRAMMING LANGUAGES
Keywords:
Computer Programming
Programming Languages
Description:
Abstract:
Κλείνοντας τη σειρά των κεφαλαίων με τις εφαρμογές, ο αναγνώστης θα ασχοληθεί με κάτι που ίσως του φανεί πιο ευχάριστο: την υλοποίηση κάποιων παιχνιδιών. Θα διαπιστώσει ότι αν σκεφτεί μεθοδικά και έξυπνα πολύ εύκολα μπορεί να υλοποιήσει ένα απλό παιχνίδι. Αυτό γίνεται για τέσσερα απλά παιχνίδια: την τρίλιζα, την κρεμάλα, τον ναρκαλιευτή και ένα παιχνίδι τύχης με τράπουλα.
Linguistic Editors: Psatha, Eleni
Type: Chapter
Creation Date: 2015
Item Details:
License: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr
Handle http://hdl.handle.net/11419/2758
Bibliographic Reference: Manis, G. (2015). Φτιάχνοντας παιχνίδια [Chapter]. In Manis, G. 2015. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με αρωγό τη γλώσσα Python [Undergraduate textbook]. Kallipos, Open Academic Editions. https://hdl.handle.net/11419/2758
Language: Greek
Is Part of: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με αρωγό τη γλώσσα Python
Publication Origin: Kallipos, Open Academic Editions